مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-23سياسي

ثبت موقوفه 10 میلیارد تومانی با نیت درمانی در رشت 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بانوی نیکوکار گیلانی آپارتمان 10 میلیارد تومانی خود را برای راه اندازی درمانگاه چهارده معصوم در رشت وقف کرد.

- ایسنا/گیلان مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بانوی نیکوکار گیلانی آپارتمان 10 میلیارد تومانی خود را برای راه اندازی درمانگاه چهارده معصوم در رشت وقف کرد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی امروز، اول آبان ماه در جمع خبرنگاران عشق به ائمه اطهار را از ویژگی های مردم گیلان دانست و اظهار کرد: گیلان پنج هزار موقوفه و 27 هزار رقبه دارد که بیانگر ارادت مردم این خطه به اهل بیت(س) است.

وی با بیان اینکه صدیقه نوروز تفرشی، ملک خود را که شامل یک آپارتمان دو طبقه بود برای راه اندازی درمانگاه خیریه چهارده معصوم وقف کرد، افزود: این موقوفه 10 میلیارد تومان ارزش گذاری شده که با نیت درمان رایگان افراد بی بضاعت به ثبت رسیده است.

تدینی با بیان اینکه نظارت همه موقوفات کشور که متولی خاص دارد طبق قانون با اوقاف است، گفت: درمانگاه خیریه چهارده معصوم با تولیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با نظارت اداره اوقاف رشت فعالیت می کند.

دکتر محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات وقف در حوزه درمان و بهداشت گیلان گفت: در این درمانگاه خدمات رسیدگی به بانوان باردار، مراقبت های حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت موقوفه 10 میلیارد تومانی با نیت درمانی در رشت 

ثبت موقوفه 10 میلیارد تومانی با نیت درمانی در رشت